Az első

 2012.06.20. 20:38

Az elmúlt időszakban többször szembesültem azzal a kijelentéssel, hogy a családom nem tud rólam semmit (ez főleg a nagyszülőknél jelentkezik). Osztottam szoroztam és be kell lássam, hogy talán ebben van valami, hiszen nem vagyok az a nagy mesélő típus, de soha nem is voltam az. Igazából kifejezetten nem szeretek mesélni, sokkal jobban szeretek hallgatni másokat.

Azonban van egy dolog, amit a mesélésnél is jobban utálok, amikor valamit kétszer, háromszor vagy még többször kell elmesélnem (mindenkinek külön-külön).

Éppen ezért kitaláltam, hogy blogot fogok vezetni a szülők, nagy szülők, családom (és egyéb állatfajták) részére. Azt gondolom, hogy ez jó kompromisszum, hiszen adok információt magamról és amikor találkozunk, akkor nem egy általanos, na mesélj valamit kérdésre kell válaszolnom, hanem adott esetben a blogon már leírt eseményre vonatkozó konkrét kérdést kapok, amire én is sokkal szívesebben válaszolok (főleg azért, mert tudok)

A blog nagy előnye, hogy 1-2 napi 10-15 perces munkával, mindenkinek elmesélhetek mindent, azárt lássuk be ez tök jó.

Így az első bejegyzésben gondoltam, hogy írok pár általános dolgot, hogy rögtön közöljek izgalmas és feledhetetlen információkat magamról:

 

Az elmúlt félévemben a diétára és az edzésre fordítottam a legtöbb szabadidőmet. Január 1.  napján 105 kilóval mérlegeltem, szóval komoly túlsúlyom volt. Jelenleg 79 kilóvagyok (már nem túlsúlyos), tehát eredményes volt a diéta és az edzés. Ennek nagyon örülök, sokkal jobban érzem magam sunshine happYness (aki nem érti miért Y, az nézze meg a pursuit of happyness aka. a boldogság nyomában c. filmet, ami egyébként egy remek alkotás). De tényleg tök büszke vagyok magamra :)

 

Kicsit a munkáról:

a legtöbbször azt a kérdést kapom nagyszülői fronton, hogy tulajdonképpen mit is csinálok én nap, mint nap. Hát tervezek, programokat. Kitalálom, hogy mi, hogy működjön, hogy nézzen ki, mit csináljon és azt mikor csinálja. Ha ezt kitaláltam, akkor ezt leírom a hozzá nem értőknek is érthető formában egyszer és a hozzá értőknek (programozó) is egyszer. Ezt hívjuk specifikácónak. Ez olyan, mint egy recept a kajához, csak ez recept a programhoz.

Amikor nem ilyeneket írok, akkor a következő megredenlésekről beszélgetek a leendő ügyfelekkel, akik szóban elmondják mit szeretnének, én ezt meghallgatom, majd specifikációt írok belőle.

Röviden összefoglalva vagy emberekkel beszélgetek, vagy a gép előtt ülök és ütögetem a billentyűzetet, amikor dolgozom.

 

Végszó


Első bejegyzésnek nem gondoltam sokkal többet. Leírtam, hogy mire szolgál a blog, ha valakinek kérdése van kommentben felteheti és válaszolok, vagy külön posztot (bejegyzést) is csinálok róla adott esetben.

1-2 naponta tervezem a blog frissítését érdemes visszanézni, hiszen akkor már nem csak általános információkat írok majd, hanem naponta megtörténő csodákat!

 

Az igazi Trébics voltam!

A bejegyzés trackback címe:

https://meseljvalamit.blog.hu/api/trackback/id/tr904601361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pöttyös cilike 2012.06.20. 21:42:21

Szuper.
Tetszik a hasonlatod. Én is sokat törtem a fejem, hogy lehet megmagyarázni, mit is csinálok nap mint nap.

pöttyös cilike 2012.06.20. 21:43:10

Még valami. Én is büszke vagyok rád.

Tuskesvanek 2012.06.21. 04:59:14

Én igazán tudom értékelni ezt a fantasztikus testátalakulást. Gratulálok hozzá.

Az igazi Serény Múmia

Tuskesvanek 2012.06.21. 05:02:19

További ötleteim: fényképek esetleg videók, majd egy "mit is csinál éppen Viktor" című mozgó kamera...
mint már írtam az igazi Serény Múmia én vagyok

A sivatag királynője 2012.06.21. 08:07:36

Én is nagyon büszke vagyok Rád !
Igaz akkor is az voltam amikor kicsit túlsúlyos voltál.
Az ötlet remek !

Tepsi 2012.06.21. 09:10:32

Betettelek bookmarkba. :-)

pöttyös cilike 2012.06.22. 21:52:30

Receptről jutott eszembe: ha kérdésed van recept ügyben a 20-as telefonon érsz el.
(Követve a jó példákat:)

A Pöttyös Cilike.

Könyvtároslány 2012.06.22. 23:22:07

Ez egy egész érdekes ötlet, és kedvem szottyant, h.életemben először regisztáljak egy ilyen oldalra, hogy megírhassam ezt neked:) Irigylem az ügyfeleket, akik élőben is láthatnak...

Serény Múmia 2012.06.24. 06:03:59

Izzadság és vér helyett csak egy rakás (asztalnyi) pénz! Látod,a gondos felkészülés egy meccsre mindig meghozza gyümölcsét.
süti beállítások módosítása